PRZEJMUJESZ SIĘ OPINIĄ INNYCH?

Od razu bez żadnego wstępu napisze- PO CO? 

Mam wrażenie, że jest to coraz częstszy problem, głównie wśród młodzieży. 
Czy warto, jest załamywać się, smucić, psuć sobie dzień tylko dlatego, że ktoś nam napisał bądź powiedział coś niemiłego? To jest Wasze życie, nikt za Was go nie przeżyje, także żyjmy po swojemu, tak jak my chcemy. Ludzie, którzy zwracają nam ciągle uwagę, czekają tylko na nasze potknięcia tak naprawdę, nie mają swojego życia. Jeśli jest to konstruktywna krytyka od życzliwych nam osób, które w grzeczny sposób nam zwrócą uwagę, to wszystko jest okej. Opinia innych- jest to częsty problem spotykany wśród młodzieży szkolnej. Zwracając komuś uwagę bądź wyrażając na jego temat swoje zdanie bądźmy delikatni! Nie wiadomo jak druga osoba do tego podejdzie, być może jest to ktoś bardzo wrażliwy i dotknie go to psychicznie.  Często takie osoby mogą być  bardzo słabe i to nie o nich źle świadczy tylko o nas, o osobach które sprawiają tą przykrość.

Podejdźmy do życia z większym dystansem, pomyślmy sobie, dlaczego opinia, zła opinia o mnie ma mi zniszczyć dzień, a już nie daj boże życie! Dlaczego nasze życie ma się zmienić, bo tak zadecydowała dana osoba czy grupka ludzi? Róbmy to na co my mamy ochotę, nie zmuszajmy się do niczego i nie zmieniajmy swojego podejścia do życia, bo „ktoś tak chce”.
Ja nigdy nikogo nie skrytykowałam(złośliwie) wręcz przeciwnie, zawsze się doszukuje dobra w człowieku i chwale :) Drugiego człowieka trzeba wspierać, a nie poniżać!
Kiedyś może się przejmowałam „a co powiedzą inni?” No ale po co... Czy to coś zmieni? Czy ja mam swoje czyny, postanowienia, wygląd zmienić, bo komuś się to nie spodoba? To my mamy być szczęśliwi i uwierzyć w siebie, a dzięki temu będziemy pewni, co robimy i żadne opinie nas nie będą interesowały. A koleżanki, które Cię tylko krytykują, to nie są twoimi koleżankami.
Ktokolwiek to czyta, Pamiętaj- jesteś piękna, mądra i wyjątkowa! Życzę Ci miłego dnia;*

                

Komentarze

  1. Kiedyś owszem przejmowałam się opinią ale od dłuższego czasu mam to gdzieś. Moje życie nie ich :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety taka jestem :( i uważam to za okropną wadę bardzo przejmuje się opinią innych a szczególnie w pracy. Staram się z tym walczyć ale nie zawsze mi to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś brałam pod uwagę opinie innych, teraz już dorosłam do tego, żeby olewać ich zdanie i się nie przejmować. Ważne żeby być szczęśliwym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od jakiego czasu przestałam przywiązywać aż tak ogromną wagę do tego, co ludzie o mnie myślą, ale wciąż nie wyzbyłam się tego nawyku w pełni

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko w ogóle nie przejmować się opinią innych, ale jest to ważne i warto próbować.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty